Agencja Reklamowa Bielsko-Biała

lp.onoci@tkatnok

+48 602 119 017

Co robimy

Identyfikacja wizualna firm

Najważniejszą cechą marki jest spójność wizualna. Logo, wizytówki, katalogi, strona internetowa, gadżety reklamowe – całość powinna być spójna i jednoznacznie kojarzyć się z daną marką. Dobrze dobrane elementy identyfikacji wizualnej budują wizerunek marki i świadczą o dojrzałości oraz profesjonalizmie firmy, która jest jej właścicielem.

Ważnym czynnikiem wyróżniającym markę z grona konkurencji, jest unikatowy projekt graficzny i kolorystyka, dostosowane do profilu działalności. Odpowiednio dobrane i zestawione elementy mogą wywołać i utrwalić w pamięci pozytywne skojarzenia z daną firmą lub produktem.

Efektem wprowadzenia identyfikacji wizualnej jest zazwyczaj tzw. księga znaku, która opisuje wszystkie części składowe identyfikacji. Pozwala to w prosty sposób dostosowywać nowe elementy do istniejącego wizerunku przedsiębiorstwa.

Strony internetowe

Web usability, pozycjonowanie, szybkość działania – to podstawowe wytyczne, którymi kierujemy się podczas tworzenia strony internetowej. Wiemy, jak przyciągnąć uwagę internauty i skłonić go do pozostania na zaprojektowanej przez nas stronie. Wykonujemy profesjonalne strony internetowe z możliwością wprowadzania aktualizacji treści za pomocą systemu CMS. Dzięki temu można aktualizować stronę bez znajomości specjalistycznego języka czy oprogramowania.

Stawiamy nacisk na użyteczność i >prędkość działania strony internetowej, nie zapominając jednak o jej aspektach wizualnych. Projekty wykonane przez naszą Agencję Reklamową są estetyczne i tworzone w oparciu o nowe trendy. Zajmujemy się również przygotowaniem i opracowaniem profesjonalnej treści, materiału graficznego i fotograficznego, instalacją statystyk.

Nie musisz wiedzieć, co to są strony responsywne, parallax, jquery, html5, css. Wystarczy, że my to wiemy. Jednak nie spoczywamy na laurach – cały czas śledzimy nowe trendy i wprowadzamy je do naszej działalności.

Systemy e-commerce / sklepy internetowe

Tworzone przez nas sklepy internetowe oparte są o najbardziej sprawdzone systemy sprzedażowe. Projektując je mamy na uwadze przede wszystkim Klienta – wiemy, że nikt nie lubi tracić czasu na szukanie potrzebnych produktów. Zaprojektowane przez nas sklepy internetowe są intuicyjne i wygodne. Niemalże „podsuwają" Klientowi poszukiwany produkt.

Dbamy nie tylko o to, aby produkt był właściwie wyeksponowany, ale także o estetyczny i nowoczesny wygląd projektowanych sklepów.

Projektowanie graficzne

Projekt graficzny wykorzystuje kompozycje wizualne do rozwiązywania problemów i przekazywania pomysłów za pomocą typografii, obrazów, koloru i formy. Nie ma jednego sposobu, aby to zrobić, i dlatego istnieje kilka rodzajów projektów graficznych, z których każdy ma własny obszar specjalizacji.

Tworzymy projekty graficzne pod każde medium reklamowe (publikacje drukowane, prezentacje multimedialne, strony internetowe, sklepy internetowe, reklamę wielkoformatową). Dostosowujemy swoje projekty do możliwości i ograniczeń jakie niesie ze sobą każde z nich.

Rozumiemy znaczenie kolorów w reklamie i tego jak działają na odbiorcę. Śledzimy nowe trędy w projektowaniu. Znane nam są pojęcia złotego podziału, trójpodziału czy prawo Hicka. Wiemy jak wpływają one na odbiorcę i umiemy je stosować w naszych realizacjach.

Dobry projekt graficzny ma dobrą typografię. Wiemy, że w świecie przepełnionym natłokiem informacji ważna jest szybkość odbioru, czytelność.

Druk offsetowy oraz druk cyfrowy

Przygotowujemy katalogi, foldery, ulotki, książki oraz wszystko, co związane jest z poligrafią, i to nie tylko offsetową. Pomagamy Klientom na każdym etapie produkcji. Od koncepcji, poprzez projekt, aż po realizację i nadzór samego druku. Zaprojektujemy dla Ciebie katalog produktowy lub promujący firmę folder, segregator, ulotkę, billboard, stand, papier firmowy, wizytówkę.

Nasi projektanci są absolwentami uczelni artystycznych. Doświadczenie w realizacjach reklamowych łączą z poczuciem estetyki i zdolnością dobierania elementów kreacji. Wiedzą jak zestawić je tak, aby stanowiły estetyczną, wysmakowaną całość. Wyczucie koloru i proporcji jest najistotniejszym czynnikiem decydującym o pozytywnym odbiorze materiału promocyjnego.